Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania – PSP im. St. Wyspiańskiego
zaprasza na
VI w ramach cyklu: „(Po)południe z fotografią” – jesiennych otwartych, bezpłatnych spotkań, warsztatów fotograficznych
zorganizowany w ramach projektu „Dzielnice kultury”
Szok reklamowy
„case study” dużej kampanii reklamowej – teoretyczne spotkanie warsztatowe
Tomek Albin
11 grudnia – piątek o godzinie 17:00
Powstanie zdjęcia reklamowego poparte jest wielodniowymi przygotowaniami. To cały proces przygotowań pozwala na finalną realizacje na najwyższym poziomie
Spotkanie autorskie będzie polegało na rozłożeniu na czynniki pierwsze jednej z największych i najdroższych realizacji reklamowych w 2015 roku.
Przejdziemy wspólnie przez wszystkie etapy przygotowań, od briefu/layoutu, poprzez ppm, casting, wybór rekwizytów, finalną sesje oraz etap postprodukcji.
TOMEK ALBIN – rocznik 1981, absolwent Wydziału Komunikacji Multimedialnej na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Obecnie jeden z najbardziej znanych fotografów reklamowych w Polsce. Od 2014 roku wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi.
Od lat łączy pasję do nieskazitelnych i perfekcyjnie zaplanowanych, nocnych zdjęć krajobrazowych z bardzo technicznymi i sterylnymi zdjęciami martwych natur. Wszystkie autorskie projekty realizuje wyłącznie techniką analogową pracując na średnim i wielkoformatowym aparacie.
W 2010 i 2011 roku w 3 galeriach pokazał swój autobiograficzny cykl krajobrazów pod tytułem Auto Fire. Można go było oglądać w galeriach: Rondo Sztuki w Katowicach, DAP w Warszawie, oraz w krakowskiej Pauzie. W 2014 roku można było oglądać nowy projekt Tomka pt: Village City w Galerii w Lesie w Warszawie.
Prace artysty zostały wielokrotnie docenione przez międzynarodowe jury i publikowane w albumach Still Life Selected Views 2008 i 2009, a także w prestiżowym Luerzer’s Archive 2008 i 2009.
Z agencją Saatchi&Saatchi zdobył mnóstwo nagród. Kilka z nich to: Silver Drum i Silver KTR za kampanię USSR w 2010 roku, Silver i Bronze KTR za kampanię Makatka w 2009 roku, oraz Bronze EPICA i Gold KTR w 2008 roku, za kampanię Ariel Color i Ariel White.
Miejsce spotkania:
Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania – PSP im. St. Wyspiańskiego
ul. Paganiniego 17
20-850 Lublin
www.artwyspa.com.pl
WSTĘP WOLNY
Projekt realizowany ze środków Miasta Lublin, w ramach Programu Dzielnice Kultury.