Opłaty
Wpisowe: 200 zł
Czesne: 360 zł/m-c x 10 miesięcy
Rabaty przy wpłacie semestralnej i rocznej:
Semestr: 1750 zł, Rok: 3420 zł
W ramach czesnego zapewniamy:
- zajęcia według programu,
- podstawowe narzędzia i materiały do pracy,
- dofinansowane plenery zagraniczne,
- udział w ciekawych warsztatach, pokazach,
- dyplom ukończenia Studium
Specjalność: REKLAMA WIZUALNA NOWOŚĆ
System: zaoczny (weekendy dwa razy w miesiącu) nauka od września do czerwca.
Czas trwania nauki: 1 rok (2 semestry)
Ilość godzin: 250
Specyfika specjalności Reklama Wizualna
Celem działań edukacyjnych na specjalności reklama wizualna jest wyposażenie słuchaczy w ogół umiejętności i wiedzy z zakresu szeroko pojętego projektowania graficznego, kreowania przekazu wizualnego z wykorzystaniem współczesnych technik stosowanych w komunikacji wizualnej, reklamie. Proces kształcenia przebiega w oparciu o dobrze wyposażone pracownie projektowe oraz wykształconą, dobrze przygotowaną kadrę posiadającą zarówno wiedzę teoretyczną z zakresu nauczanej specjalności, ale również praktyczną znajomość realiów rynku pracy.
Program
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń praktycznych w dobrze wyposażonych pracowniach.
Treści:
- Artystyczne i racjonalne przesłanki kształtowania komunikatu wizualnego.
- Funkcje i formy reklamy, komunikacji wizualnej.
- Przekład informacji na język wizualny.
- Obraz i litera w kontekście funkcjonalno – estetycznym.
- Psychofizjologiczne mechanizmy percepcji.
- Środki wyrazu plastycznego, a działania na płaszczyźnie i w przestrzeni.
- Grafika w kreowaniu form przestrzennych. Projektowanie systemów informacji wizualnej, przestrzeni ekspozycyjnych oraz ich przedstawianie w formie cyfrowej, wydrukach wielkoformatowych.
- Racjonalność, funkcjonalność, estetyka w kształtowaniu przestrzeni. Zagadnienia ergonomii w reklamie.
- Systemy i formy notacji i prezentacji projektów dwuwymiarowych i trójwymiarowych: rysunek techniczny i zawodowy; pełna dokumentacja projektowa. Zapis cyfrowy projektu.
- Techniki i technologie stosowane w reklamie wizualnej.
Nauka kończy się obroną pracy dyplomowej. Absolwenci otrzymują dyplom Lubelskiej Szkoły Sztuki i Projektowania w wybranej specjalności.
Wiedza, umiejętności i kompetencje Absolwenta
- Kreatywne myślenie i działanie, wyrażanie własnych poglądów artystycznych,
- Świadome posługiwanie się językiem plastycznym w projektowaniu graficznym,
- Samodzielne konstruowanie przekazu wizualnego,
- Sprawne posługiwanie się profesjonalnym oprogramowaniem graficznym w procesie twórczym,
- Umiejętność kreowania graficznych struktur funkcjonalnych, opartych o współczesne techniki i technologie komunikacji wizualnej, reklamy,
- Umiejętność łączenia zasad funkcjonalności, estetyki, techniki i technologii,
- Umiejętność profesjonalnego przygotowania do edycji cyfrowej i druku,
- Umiejętność profesjonalnego dokumentowania i prezentowania własnych poglądów artystycznych,
- Umiejętność profesjonalnego dokumentowania i prezentowanie dokonań twórczych,
- Wiedza z zakresu technik i technologii stosowanych w szeroko pojętej komunikacji wizualnej
Dlaczego warto się u nas uczyć
- indywidualne podejście do słuchacza, umożliwiające kształtowanie różnorodnych postaw twórczych.
- bardzo dobrze wyposażone pracownie projektowe
- kadra profesjonalnych, bardzo dobrze przygotowanych wykładowców specjalistów, dzieląca się wiedzą i własnym doświadczeniem
- praca w małych grupach
- możliwość kontaktu z wykładowcami on-line również w czasie pomiędzy zajęciami,
- możliwość realizowania indywidualnych zainteresowań i preferencji w procesie kształcenia
- przyjazna atmosfera
Perspektywy pracy dla Absolwentów
Nasi absolwenci mogą:
- podjąć prace w agencjach reklamowych, studiach graficznych, pracowniach projektowych, drukarniach (prepress), działach promocji i marketingu małych i dużych przedsiębiorstw
- prowadzić własną działalność w zakresie projektowania graficznego,
- prowadzić własną działalność w zakresie projektowania i realizacji form komunikacji wizualnej, reklamy w przestrzeni publicznej,
- wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w promocji, reklamie własnej firmy.