Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania – PSP im. St. Wyspiańskiego
zaprasza na

VI w ramach cyklu: „(Po)południe z fotografią” – jesiennych otwartych, bezpłatnych spotkań, warsztatów fotograficznych

zorganizowany w ramach projektu „Dzielnice kultury”

Szok reklamowy
„case study” dużej kampanii reklamowej – teoretyczne spotkanie warsztatowe
Tomek Albin
11 grudnia – piątek o godzinie 17:00

city

fot. Tomek Albin

Powstanie zdjęcia reklamowego poparte jest wielodniowymi przygotowaniami. To cały proces przygotowań pozwala na finalną realizacje na najwyższym poziomie
Spotkanie autorskie będzie polegało na rozłożeniu na czynniki pierwsze jednej z największych i najdroższych realizacji reklamowych w 2015 roku.
Przejdziemy wspólnie przez wszystkie etapy przygotowań, od briefu/layoutu, poprzez ppm, casting, wybór rekwizytów, finalną sesje oraz etap postprodukcji.

TOMEK ALBIN – rocznik 1981, absolwent Wydziału Komunikacji Multimedialnej na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Obecnie jeden z najbardziej znanych fotografów reklamowych w Polsce. Od 2014 roku wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi.

Od lat łączy pasję do nieskazitelnych i perfekcyjnie zaplanowanych, nocnych zdjęć krajobrazowych z bardzo technicznymi i sterylnymi zdjęciami martwych natur. Wszystkie autorskie projekty realizuje wyłącznie techniką analogową pracując na średnim i wielkoformatowym aparacie.

W 2010 i 2011 roku w 3 galeriach pokazał swój autobiograficzny cykl krajobrazów pod tytułem Auto Fire. Można go było oglądać w galeriach: Rondo Sztuki w Katowicach, DAP w Warszawie, oraz w krakowskiej Pauzie. W 2014 roku można było oglądać nowy projekt Tomka pt: Village City w Galerii w Lesie w Warszawie.

Prace artysty zostały wielokrotnie docenione przez międzynarodowe jury i publikowane w albumach Still Life Selected Views 2008 i 2009, a także w prestiżowym Luerzer’s Archive 2008 i 2009.

Z agencją Saatchi&Saatchi zdobył mnóstwo nagród. Kilka z nich to: Silver Drum i Silver KTR za kampanię USSR w 2010 roku, Silver i Bronze KTR za kampanię Makatka w 2009 roku, oraz Bronze EPICA i Gold KTR w 2008 roku, za kampanię Ariel Color i Ariel White.

Miejsce spotkania:
Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania – PSP im. St. Wyspiańskiego
ul. Paganiniego 17
20-850 Lublin
www.artwyspa.com.pl
WSTĘP WOLNY
Projekt realizowany ze środków Miasta Lublin, w ramach Programu Dzielnice Kultury.

 

Lublin